Sider

søndag 26. september 2010

Slutt på helgen..


Fin kveld med Beggars Blue i går kveld. Hadde også besøk av "tanta" over storveien og trommeslageren i bandet til Olsen før konserten. Var heldigvis hjemme i normal tid. Sov som en stein helt til kl: 07.30. kjørte lillesmula til skolen og fikk henne vel på bussen til Polen. Blir en stille uke i heimen tror jeg. Savner henne faktisk alt! Har også hatt en del tid i sofaen med strikketøyet og lukket øynene en times tid. Er så deilig å bare kose seg og ikke måtte gjøre noe hele tiden. Storesmula har vært innom heimen og har nå kommet seg til Oslo tenker jeg. Rart å tenke på at hun faktisk klarer seg selv uten oss der i Tigerstaden. Hun klarer seg godt og det er såå deiligt å vite.
Det har blitt en tur sammen med Olsen i dag. Deilig høst sol og flotte farger i naturen. Kroppen syns ikke noe om gå turen, men hodet syns det. Psykisk er jo frisk luft og det å lea seg godt. Har så lyst til å være i orden hver dag og ikke tre av syv dager i uka. Blir voltarol til kvelds i dag. Håper Xena tar seg en tur hjem til natta. da slipper jeg å våkne til mjauing og muselik, eller hva nå hun fanger.
Tenker masse på pappa`n min om dagen. Dette bildet tok Rune av han når mamma og pappa bodde Granheim, Adamsrød. Husker ikke årstallet. Men, jeg vil vel huske han slik tror jeg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar