Sider

mandag 20. september 2010

Male litt, eller?



Rart at man skal tenke over slikt tenker du kanskje. jeg gjør det jeg altså. Fordi jeg ikke var i til noe spesiellt om lørdagen. Ble sliten av å handle da. Men, det ble hjemmelaget pitzza og besøk i tillegg.
 Koselig var det. Søndagen ble brukt til å sitte litt på fjesboka og være ute. Det var faktisk deilig å vite at ingen forventet noen ting av meg denne dagen. Da hadde vi storesmula og kjæresten på fårikal middag. Så deilig å se henne igjen, etter 14 dager i Oslo.
Resten av kvelden ble brukt til å se en film om hvordan  Woodstock festivalen ble til. Taking Woodstock fra 2009, på Canal+fist. Ok film syns jeg. Her kan du se traileren: Taking Woodstock.
Det var det og nå er det litt maling tror jeg. Håper at jeg kan bli ferdig med listene i alle fall. Ha en flott uke alle sammen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar