Sider

mandag 6. september 2010

Flink i dag?

Du verden nå har jeg vært innom jobben å levert sykemelding, gått igjennom Z-faktor og godkjent, lest og sletta mailer, pratet med arbeidskolegaer og faktisk ordnet litt annet også. Det var mye på nesten 1,5 time syns jeg. Drit sliten i hode nå da. Spenninger i kroppen som går i kjeven, nakke, skuldre osv. Det kribler i beina og jeg kjenner at nå er det hviletid for Bolla.
Koselig å se de andre jobbemenneskene da:)
Men, merker jeg får helt hetta når det gjelder jobben og gjøremåla der. Ikke helt bra ennå nei...
Da er det deiligt å komme hjem til Xena pusen vår og kose seg der altså. Det er trykt og godt og jeg bestemmer alt selv i grunnen.
Ha en flott mandags ettermiddag da dere:)
Tror jeg skal klare å få nyti resten av dagen selv jeg...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar