Sider

fredag 24. september 2010

Gleder meg.

Nå er det helg igjen a gitt:)
Storesmula kommer hjem til helgen, men hun skal jobbe også. Er veldig godt men en Tonje klem etter å ha vært i Olso en uke altså. Gleder meg til konsert på lørdag med Beggars Blue. De kommer til Christians Kjeller og det er Kongsberg Blues Klubb som arrangerer denne blues klubb kvelden.
Gleder meg til å treffe kjente og prate, kanskje danse litt og kose meg med en liten Whisky.
Været er ikke det beste og da er en innekveld med blues i øra noe som trekker! Det skal bli skøy som ei vennine av meg sier.
Det går opp og ned om dagen. Noen dager klarer jeg å få holdt huset sånn nogenlunde, andre dager ligger jeg for det meste. Men, det er flere gode dager for tiden. Har som sakt fått ferdig listene i begge gangene og det var slitsomt, men veldig godt etterpå.
Nå begynner hodet med nye ideer til å kanskje få sydd noe også. Har litt reste stoff som jeg tror kan bli til skjerf bl.a. Holder på med en lang
ulljakke til Storesmula i offwhite.
Den må bli ferdig først....så nå skal jeg nyte helgen med strikking, Beat for beat og familien..gleder meg<3
Ønsker alle en riktig god helg!
                                                                                                                 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar