Sider

torsdag 9. september 2010

Reisefeber?

I morgen drar jeg til Newcastle med linedansdamene. Har hatt litt blandet følelse for denne reisingen siden jeg ikke har vært noe særlig i form. Så gleder jeg meg og så ikke. Er vel litt redd for at jeg skal bli dårlig der borte. Men, hvis en tenker positivt går det meste bra! Vi drar fra Rygge og det er bedre en Gardermoen syns jeg. Samler alle sammen i en stor taxi og blir kjørt til og fra. Deilig å slippe bilparkering.

Vi skal overnatte på Copthorne Hotel Newcastle som ligger på den kosmopolitiske Quayside med utsikt over elven Tyne og dens berømte broer.
Sadiah har bestillt bord til oss på en Mongolsk restaurant like i nærheten som heter Kubli kahn samme kveld. Det blir spennende å se hva de har å tilby en skokk med norske danse damer.
Da er det vel bare å pakke sammen det jeg tror jeg måtte trenge og vente på avreisen i morgen.
Vel, kjenner jeg meg rett så blir det vel gjort litt her kanskje:)
Må i alle fall kose litt med Xena pus.










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar