Sider

lørdag 18. september 2010

Selge, eller ikke selge???????????????????

Hva i all verden skal jeg gjøre med min 1957 Desoto Firesweep Sportman 2dht?
Nyoverhalt 2 tinns knapp automat i 2008, som vi desverre ikke har fått til å funke som den skulle.
Selger jeg den nå, er det kanskje noen som kan få den på veien igjen. Selger jeg ikke må jeg få den nermere Kongsberg for at noen vil hjelpe til. Er ikke så lett å leie et lokale, garage heller i dette området. Dyrt er det også. Fa.. ta altså. Tenker og tenker og blir ikke klokerer heller.
Det er gjort en del opp i gjennom åra siden jeg fikk den i 1986.
Bl.a. rustsveising i koffert, bak hjulbuene bak, byttet kanaler, lakkert, byttet til 318 cid/big-58mod, overhalt radiatoren og litt småteri her og der.
Den er i god bruks skikk, men bremsene og oljeskift må taes. Da den har stått i ca 3 år nå.
Lurer faktisk på hva jeg kan få for den slik den står. Da den gikk som den skulle, var det faktisk folk som ville ha den for ca 90.000.-, men det var den gang. Nå er det vel noe mindre vil jeg tro. Bilen er sjelden og det er ikke flere en 5 stk i Norge. Tror faktisk noen av de er på veien. Kjære Gud om du hører meg: så hadde det vært fint med en slump penger, så jeg kunne fått den i gang igjen altså.
Snufs...får vente litt til da.

2 kommentarer: