Sider

torsdag 2. september 2010

Menneske på godt og ondt!

Da er det bare å finne ut at man er menneske på godt og ondt da! Ikke sant?
Etter 2 døgn med altfor lite søvn igjen er det "påan igjen" Blir ikke frustrert og forbannet lengre heller, det er jo nesten til å le av hele greia nå. Gått nesten halvannen uke med soving, hviling og atter soving, så er det ikke søvn. Våkner at jeg har såå inni helvete vondt i kroppen. Verker og har hjertebank, det suser i øra og alt er bare et jævla kaos. Flott altså!
Det er sol ute, jeg har fått ny sykemelding som er klar i morgen:
Da er det bare å leve som best en kan.
Mannen kom hjem å spiste lunsj med meg og det var koselig syns jeg:))
For meg ble det en slags brunch da..

Juhuuu da er det bare å finne på morsomme ting man ikke bruker opp energien på, som å sitte i sola, drikke kaffe og lese.

1 kommentar:

  1. Kos deg i sola Hanne! God bedring!!
    Klem fra Bjørg

    SvarSlett