Sider

tirsdag 21. september 2010

Lister, dører, blomster osv.

Her ser dere resultatet av siste finnish`en på lister og dører. Skulle jo ha vært malt for lenge side, men når jeg ikke orker blir det heller ikke gjort her. Far i huset jobber såpass mye at han har nok med å få gått sine turer og holdt på med øving etter jobben. Da er det faktisk å prioritere da! For noen i alle fall.
Kanskje ikke så rart en blir utslit enkelte ganger. Men, som sakt er det fremgang å spore:) Alt som er gjort er ferdig!
Her er døra inn til vårt soveromm og døra til loftet. Ble fint syns jeg.













Her er lister inn mot kjøkkenet og døra ut mot ytter gangen.
Litt fjell blomster må være med syns jeg.

Og denne som jeg fikk i sommer av Stig og Susanne. Den trives godt i alle fall:)
Nå er det snart en tur på legekontoret for å hente forlengelse av sykemeldingen. Syns det går fremover heldigvis. Etterpå skal jeg faktisk bar kose meg i sola og nyte den vakre naturen ute.
Ha en fin tirsdag alle sammen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar