Sider

tirsdag 2. november 2010

Tro, håp og kjærlighet!

I dag har jeg faktisk gått til det skrittet å kontakte en klarsynt person. Dette for å få en slags fred med meg selv, om at jeg har gjort alt i min makt for å finne Xena pusen vår. Man kan tro mangt om de klarsynte og det får dere gjerne gjøre. Tro kan flytte fjell har jeg hørt og faktisk opplevd også. Håpet er et sted, til det motsatte er bevist. Og det er ikke bevist! for å si det slik..
Dette med kjærlighet er en rar ting, sak eller følelse om du vil. Kjærlighet bare kommer den. Slår seg ned der det passer og tar ikke hennsyn i det hele tatt. Snodig liten sak.
Det å bli glad i sine dyr er for noen mennesker en uforstålig glede. De som ikke opplever å ha hatt, eller har dyr de er glad i ,vil nok ikke like å lese dette her.
For å si det slik, så har jeg stor tro, mye håp og mengder med kjærlighet!

2 kommentarer:

  1. Endelig har jeg fått lagret bloggen din igjen. Pc'en har vært mye hos doktoren i det siste.
    Håper den klarsynte kunne si deg noen beroligende ord. Dessverre er vel alt håp ute om å finne puse-damen i live :-(
    Minnen vil alltid bli der Hanne.
    Bjørg

    SvarSlett
  2. Så fint du er her igjen Bjørg:) Vet ikke hva jeg skal tro eller håpe på når det gjelder Xena. Må jo videre i alle fall, uansett hva som skjer og ikke skjer.

    SvarSlett