Sider

fredag 12. november 2010

God helg og sånt!

Da er det jaggu helg igjen. Kjenner at en er sliten når fredagen kommer, selv om jeg "bare" jobber 40% om dagen. Det er liksom ikke bare jobben en blir sliten av da. Kan jo ikke la alt ligge når man kommer hjem heller. Hus vask og støvsuging har ikke den høyeste prioritet hos meg om dagen. Her holder jeg sånn nogenlunde standar med hurtig rydding og mopping av gulver. Så lenge jeg ikke dauer av å få besøk og skjems over hvordan det er her, så er alt ok. En liten hybelkanin må jo få lov å være her.

 Har selvfølglig måket snø, med nabo Oddbjørns skuffe. Men i dag har Rune kjøpt 10 års bryllups presang litt på forskudd til meg. Gjett hva det er da?
Riktig!
En splitter ny snøskuffe. Akkurat som jeg ønsket meg det da. Ha ha.
Et glass vin, litt tv, litt data og strikking er kos på en fredags kveld.
Gleder meg til at far og bandet skal spille på Christians Kjeller i morgen.
Har hørt at det kommer en del kjenfolk. Og det er jo morsomt da. Ønsker jo at bandet får mange publikummere, samt at Blues Klubben får inn sitt også da.
Gå inn på Kongsberg Blues Klubb sin webb side å les mere om konserten deres i morgen.
Ha en flott helg alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar