Sider

fredag 26. november 2010

Tiden flyr.

Ukene flyr avgårde og jeg får ikke gjort noen ting har jeg på følelsen av.
Ikke det at jeg må gjøre så mye, men jeg er vant til å ikke sitte stille og det kan skape noe brydderi enkelte ganger. Den ene dagen er det full rulle fordi kropp og hode samarbeider slik den skal, den andre dagen er det så vidt jeg orker å være på jobb. Enda det er 2,4 timer bare....
Heldighvis går det fremmover.
I dag er det julebord med arbeidskollegaer. Det tror jeg kan bli fint.
Prate med folk om litt andre ting en jobb, er ikke så dumt.

Tror det blir en tur til Christians Kjeller etter middagen er inntatt.
Syns vi må støtte oppom Vestsiden og deres arrangementer. Et stort pluss, er at akkurat disse menneskene som driver Opsalhgården er flinke til å få folk til å kose seg!
God helg alle sammen og kos dere masse der ute:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar