Sider

mandag 23. august 2010

Sykemeldt.

Var hos legen på fredag og ble da sykemeldt for to uker. Har fått diagnosen nevrasteni/ME i tillegg til hypoterosen (lavt stoffskifte). Vet ikke om jeg skal være glad eller sint egentlig. I hele helgen har jeg fortrengt alt og bare prøvd å kose meg. Er sikkert ikke det rette, men jeg måtte bare late som alt var bra. Da søndagen kom ble det mye mye hvile. Gruet meg fælt til å ringe jobben, men det var ikke noe å grue seg for egentlig. Føler at jeg svikter de som er igjen. Det er dumme tanker, men jeg er nå en gang slik da. Håper jeg får roet tanke-aktiviteten noe i disse ukene, så jeg kan begynne å planlegge hva jeg må ordne og ikke. Det er noe som heter at man kan forrandre det man kan forrandre og det du ikke kan forrandre må du la være. Sanne ord og drit vanskelig å praktisere enkelte ganger.
Vel det er sol ute, kaffen er klar og jeg tror jeg setter meg i stolen og nyter fuglekvitter og katte kos:)
Xena pusen min syns det er helt ok at jeg er hjemme....

2 kommentarer:

  1. Hanne: tankekverna er det vanskelig å slå av, du får prøve så godt du kan. Skal sende noen positive vibber din vei :-)
    Nyt kaffen, solen og pus sitt selskap.
    Klem Bjørg

    SvarSlett
  2. Er ikke bare å skru av bryter`n skjønner jeg....Takker for det Bjørg.Det ble noen timer med bare kos ute i går:)

    SvarSlett