Sider

lørdag 28. august 2010

God helg og sånt..

I går hadde vi Storesmula og kjæresten på middag. Det ble så koseligt som det pleier det.
Lagde indrefilet av hjort med "gjørme" til, poteter, gr.saker og rødvinssaus. Mmmhm.
"Gjørmen" er løk, sopp stekt i Kvitseidsmør, rømme, salt og pepper.
Alle var meget tilfreds etter et langt og godt måltid med et glass rødvin til.
Blir rart at Storesmula skal inn til Oslo for 14 dager nå i første omgang. Hun har jo vært hjemme så lenge i sommerferien. Hjemme i Kongsberg i alle fall;)
Måtte fa.. meg hvile meg litt før middagen..trodde jeg kunne klare å være oppe hele dagen jeg da.
Vel det ble en cowboystrekk og det hjalp faktisk en del.

Er i bedre form i dag igjen, beveger meg ikke som en gaselle, men jeg beveger meg i alle fall;)
Sovet lenge og faktisk godt. Mannen i huset har tatt seg en tur og Lillesmula sitter ved siden av her. På Macèn sin til en forrandring..skal ikke si noe jeg da tror jeg. Bruker nettet masse selv.

Det ser ut til at jeg kan få kommet meg på Rita og Backbone i Christians Kjeller i kveld. Det hadde vært så fint å få kommet seg litt ut blandt folk.
Hun har laget noen nye låter som jeg er spendt på å få høre. Samtidig er det sikkert en del kjente som er der også.
Her er siden til blues klubben og Kjeller`n.
http://www.kongsbergblues.net/
http://www.christianskjeller.no/

Sola skinner igjennom skyene og det er bare å nyte den nå. Så jeg tar med meg kaffe koppen og går ut jeg.
God helg til alle sammen der ute og kos dere masse.
Husk at man lever her og nå!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar