Sider

søndag 22. august 2010

Da var jeg i gang da...

Om fredagen den 20.08.10 var jeg på Robert Gordon konsert i Opshalgården`s bakgård.
Først var det amcar crusin i Kongsberg. dette ble arrangert av Chevy og Amcar i Kongsberg gruppa på Facebook. Koselig å treffe igjen en del av de man ellers ikke har sett på en stund.
Jeg var sjåfør på 65 Catalina`n til en venn av meg, siden min bil ikke er kjørbar.
Lenge siden jeg har kost meg så mye som jeg gjorde da. Bare lyden av en v åtter er egentlig musikk i mine ører:)

Vi hentet Robert Gordon og fikk kommet oss til spillestedet ca en time etter annonsert konsert start. Dette fordi Gordon selv ikke var helt ferdig til å dra, når vi ankom.
Konserten var knall og jeg tror de fleste som var der også syns det.
Mange kom riktig antrukket med 50 talls stil fra topp til tå. Det er en deilig verden å være i da..

Etter konserten var det flere av oss som cruiset litt rundt og nøt natt livet i en dis av tobakk, øldunst og veldig mye latter! Og jeg må bare få nevne at det var ingen som gjorde en flue fortred, ute i Kongsbergs gater. Vi var faktisk bare til..

Bildene har jeg lånt fra Chevy og Ena Therese...

1 kommentar:

  1. Så bra skrevet vennen, da er det bare å vente i spenning på mer fra deg...Lykke til med bloggen. Klemz Irene::))

    SvarSlett