Sider

onsdag 25. august 2010

Lillelørdag:)

I går gjorde jeg rent og ryddet huset. Brukte hele dagen med veldig mange pauser. Ble nesten ferdig og veldig sliten. Fikk sovet litt før det var blues møte her. Mannen i huset ordnet med forbredelsene til dette møtet..jeg orket ikke i det hele tatt. Det ble litt mange og jeg stakk over til ei venninne i stede. Kjenner alle sammen, men det var ikke noe for meg denne kvelden. Gikk hjem igjen og det gikk bra. Selv om det ikke er langt unna:)
Var oppe relativt tidligt i dag, før den yngste dro på skolen. Satt litt på nettet og gjorde meg ferdig med noe som skulle vært gjort for leeenge siden.
Solen var her og jeg gikk ut med en kopp kaffe. Sovnet jeg da..Varmt og godt i sofaen med jakka over meg. Våknet etter to timer og er like forbannet trøtt! Må prøve å holde meg våken til middags laging og linedansingen. Sparer litt på kreftene å sitte å surre på internett skjønner dere. har ikke så vondt i dag og det er positivt da..

Linedansinga er det som holder meg oppe mange ganger. Alle jentene er så positive og bryr seg på en god måte. De lar deg være som du er og danser. Det er jo det jeg vil. Danse masse. Det gir glede i kropp og sinn.
Du lurer nok på hvordan i alle dager jeg kan danse, og det er fordi det er den beste formen for trening jeg kan ha og det er drit gøy;)
Linedans som vi danser

Det er far i huset som slapper av på sofaen i carporten hær..


Ha en flott onsdags ettermiddag alle sammen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar