Sider

torsdag 14. oktober 2010

Snart er det helg!

Snart er det helg og jeg gleder meg! Det er tunkt å gå på jobben, selv om det er nesten to og en halv time bare...Er stiv i mellom skulderbladene, nakken og kjeven. Pitrer i armene og beina og jeg fryser. Fryser inni kroppen min. Selvsakt har jeg på meg gode klær. Selvsakt trener jeg og prøver å se lyst på dagene. Det er koselig å møte arbeidskolegaer og prate litt med de. Det er ok å gjøre noe nyttig for penga også.

Må sove etter bare noen timer oppe igjen og det er IKKE bra.

Savner Xena pusen min som dere sikkert har oppdaget. Sørger, har håp og lengter.
I morgen skal jeg få ringt en fysioterapaut og bestille time. Tror det kan hjelpe på stivheten i alle fall. Jeg ønsker å bli ferdig med jakken til Storesmula, men orker ikke. Det er jo ingen tidsfrist på den heller da;) Bare inni hodet mitt!

Elsker de gode morgentimene mine ved kjøkkenet, med kaffe koppen, avisa og en røyk. Jeg stresser ikke akkurat til jobben om dagen. Fordi jeg ikke skal det og fordi jeg ikke trenger det heller.
Akkurat nå skal jeg kose meg litt med tv`n.
Ha en flott helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar