Sider

torsdag 7. oktober 2010

Å bli glad i er å legge grunnsteinen til et savn!

Gurimalla å jeg skvatt da jeg så på Finn.no. Der var det jaggu ei som heter Mia. Kliss lik Xena pusen vår. Tror kanskje det må være søstra hennes jeg. Vi har jo fått vite at hun var født i mai 2008 i Drammen et sted. Jeg har ikke akkurat tenkt å skaffe meg ny katt nå etter en uke da. Men, jeg kikker sef litt.
Dette er Mia.


Har gått å sett etter Xena i skauen ovenfor huset, langs veien igjen, borte ved Felleskjøpet og grusveien ovenfor oss og langs jernbanelinja hjemover på den andre siden. Nå er det slutt på letingen for min del. Har gjort alt i min makt og mere til. Satt opp lapp på Kiwi. Satt inn annonse i Lågendalspostens mini lp. nett utgave og lagt inn på Facebook siden Dyr på rømmen.
Rart å tenke på at hun faktisk har vært borte en uke snart. Det har blitt mange tårer denne uken..
Jeg skrev på facebookstatusen min i dag:Å bli glad i er å legge grunnsteinen til et savn
Noe som faktisk stemmer så mye. Du merker det når noen er borte!
Xena.


    


1 kommentar:

  1. Det er sant det .. Men det er det å leve, å være glad i.. Å savne.. Hva ville livet vært uten? .. Go'klem fra meg til deg

    SvarSlett