Sider

lørdag 2. oktober 2010

Savn, tankespinn og konsert.

Rar uke uten unger i huset. Bare far og jeg pluss Xena. Lillesmula er jo på busstur med skolen til Polen. Det er satt opp reiseblogg for de som jeg følger med på Polentur for Skrim. Må gå på reisebrev for å se hvordan de har det da. Storesmula skal innom bardomshjemmet i morgen. Og da blir det vel litt skravling og klem tenker jeg.
Savner pusen min i kveld. Hun har ikke vært hjemme i dag. Var bare innom i natt en gang og ut igjen. Håper det ikke har skjedd noe med henne i alle fall. Det er noen som sier at 95% av alle bekymringer er bortkastet, så da håper jeg at jeg får sove uten å tenke på henne, eller noe annet. Kom hjem er du snill..
Dagen i dag har gått med til en liten by tur og litt indretjeneste. Samt strikking på jakka til storesmula og tv kikking sammen med far i huset. Begynner å få mange gode dager uten smerter nå og det er bra. Skal vel begynne så smått på jobb til torsdagen i neste uke. Blir litt rart også tenker jeg, da det har blitt ca seks uker hjemme. Men, de seks ukene har jeg virkelig trengt. Er ikke før den siste uka at ting ordnet seg i kroppen. Sover ganske bra og som sakt er det ikke så vondt hver eneste dag. Rart hvor tiden går uten at en egentlig ikke tenker på det. Syns egentlig det ikke er så lenge siden det var sommerferie..Og nå er det to og en halv måned til jul!
I morgene er det planlagt å gå ut på Pubben i Kongsberg for å danse med linedansjentene. Da kommer Steff Nevers som spiller/lager fantastisk gode country låter. Skal bli morro det!
Ønsker alle en riktig god helg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar