Sider

tirsdag 3. desember 2013

Snart jul gitt!

Det er sikkert flere med meg som ikke har rukket, giddet eller har en annen undskylling for å ikke ha pyntet så mye til jul ennå. Og vet dere hva? Det er som om jeg ikke gidder å bry meg heller. Det er masser av bilder og statuser på facebook og instagram om de lykkelige små øyeblikk med julestjerne, julebakst og det som verre er. Du verden for et samfunn vi lever i sier nå jeg. Vi er så fulkomne at det slår snart sprekker her. Det er koselig at folk samler de unge, de gamle og de i midten. Koselig å pynte til adventstiden og jul. Det er så koselig at jeg begynner snart å gråte. Det er bare det at i år har jeg nesten ikke brydd meg om noen ting av dette her. Helt til i dag. Nå skal det pyntes og vaskes litt på Berget. Akkurat i dag skal det skje. Fordi nå har jeg liksom fått gnisten tilbake og skal gjøre som alle andre. Glede meg til jul, glede meg til å slappe av med stearinlys i de mørke timer. Skal tenke litt også. Tenke på dere som ikke kan, vil eller orker dette maset. Dere som ikke har noe sted å pynte, eller dere som ikke kan forde det ikke er mulighet for det. Jeg har i alle fall et ønske å komme med og det er at til alle dere som leser dette inlegget her.
Håper så inderlig dere får ordnet litt til jul og feiret jula med de dere måtte ønske, eller la være å feire.
God advendts tid til alle!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar