Sider

søndag 29. desember 2013

Det er noen tanker som kommer i julefeiring og ferier her på Berget. Det er jo ganske naturlig at vi tenker på de som ikke er hos oss mer. Livet går forsåvidt ganske bra og jeg trives slik det er, men jeg savner den trygge tilværelsen jeg hadde til tider. Savner den mannen jeg var sammen med i 29 år. Savner det å kunne være meg selv slik jeg kjenner meg selv egentlig. Ja, det er nå engang slik at de menneskene en har vært så glad i er savn og kommer til å bli et savn. Kanskje jeg bare skal prøve å leve litt i gode dager nå, kanskje jeg skal tenke på deg Rune og smile av gode minner og kose meg med alt vi har opplevet sammen. Rett og slett prøve og være fornøyd med våre flotte døtre! Du kommer alltid til å være hos meg og i mitt hjerte mannen min..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar