Sider

mandag 30. desember 2013

Riktig godt nytt år til dere!

Det går mot slutten av 2013 og vi skal inn i et nytt år. Mange har hatt det tøft, andre har opplevet glede og fått nytt mot. Vi er forskjellige alle sammen og det er i grunnen godt. Noen setter pris på sin fritid, andre elsker jobben sin og andre derimot vet liksom ikke hva som er best. Det beste for meg er at jeg trives på jobb, har fritid og er frisk! Mye av det som ligger til grunn for å ha det bra, er tankene du går med i hodet ditt. Hvordan dine verdier er i mot det livet du lever. Slik høres nesten for godt ut, men det er sant altså. Mye har skjedd med meg i 2013 kjenner jeg. Noe har begynt å slippe taket, noe er skummelt og noe er helt fantastisk. Da kan jeg vel stort sett si meg fornøyd med dette året. Jentene mine har klart seg bra og de vet hva de vil. De er friske og er glad i mamma`n sin og jeg i dem. Familie betyr en del for mange av oss og da er det godt de ter seg vel og har det bra. Samme om det er gamle eller unge mennesker. Venner er også en del av hverdagen min. Uten de hadde nok livet på Berget vært noe kjedelig. Mine venner er nøye plukket ut fordi jeg vil ha det bra sammen med de. Ikke bli spist opp av klager og elendighet. Det er vel en av de privilegene en får når en blir eldre. En er ikke så redd for å gjøre som en vil lenger. Gjøre det som er godt for deg og ikke for andre. En gir mer beng i hva folk vil tro og mene egentlig. Som jeg sier er det godt å gjøre ting for seg selv, men husk at du skal ikke gå på bekostning av andre da...i alle fall ikke vær gang. Håper at dere får et riktig godt nytt år der ute, selv om du har driti deg ut, vært litt slem, gjort gode ting, tatt vare på noen eller rett og slett bare tatt vare på deg selv.
Gode ønsker for det nye året fra meg til deg!
Klemmer fra Bolla
Gleder meg til sommer`n <3

1 kommentar: