Sider

søndag 23. januar 2011

Status helse.

Som skrevet før ble jeg sykemeldt i august 2010. Har jobbet 40% i noen mndr nå og det går rimelig bra det altså. Mye har forrandret seg etter at jeg begynnte hos fysioteraput. Sover bedre og i lengre intervaller. Har ikke den intense prikkinga i armene lenger. Så her er det bedring å spore:)
Noe jeg syns er rart, er at når en ikke er så drit sliten lengre, protesterer kroppen med noe annet!
For tiden er det brystryggen på venstre side som er helt for jævelig. Sitter børr...
I følge min fysioterapeut er musklene harde som bein. Da er det i alle fall muskler der da.
Er ikke rart om man ikke får slappet av som en skulle da tenkte jeg. For når jeg legger meg er det vondt. Det er best å gjøre noe, hele tiden. Og da blir man jo sliten da!
Tabletter har begrenset seg til en "koktail" av Voltarol og Ibux. Legen andbefallt denne doseringen. Hjelper om natten i alle fall.
Jeg får ikke lov til å trene overkroppen, da det blir enda verre. Har prøvd også, dumme meg.
Fordi jeg ikke trodde det gjorde noe om det var litt lett trening..
Får akkupunktur og masasje hos denne fysiteraputen. Fra nakken og ned til livet. Og armene somter.
Håper denne situasjonen avtar fort, fordi dette er noe dritt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar