Sider

søndag 16. januar 2011

Facebook og blogging.

Det er mange meninger om facebook og blogger. Like mange som det er brukere og ikke brukere kanskje. At noen mener de som er brukere snoker i andres privatliv, ikke har noe liv selv bl.a. Det er vel helt opp til brukeren hva som skrives på statuser og blogger. Det er også helt frivillig å lese og komentere! Dette er selvfølgelig folk som ikke er på verken facebook eller twitter. Eller blogger om noe.
Som dere sikkert skjønner, er jeg for facebook, blogger og andre medier.
Jeg er interessert i å skrive litt og jeg er interessert i det å kunne komunisere med andre mennesker uten å prate med de face to face hele tiden. Det er liksom en måte å holde kontakten med familie og venner som bor lengre unna. Eller ikke får besøkt så ofte man skulle ønske. Det at man også kan finne mennesker med samme interesse som deg. Eller få oppdateringer fra en klubb, firma eller andre er bra.
Jeg syns det er morro å kunne bidra for Kongsberg Bluesklubb.
Som å legge ut info om konserter ol. Komme med informasjon som interesserer flere en meg.
Nå har vi opprettet en side for Blues klubben på facebook også:)
De fleste klubber har websider og har en bruker på twitter, facebook eller andre samfunn. Dette fordi en kan nå ut til mange mennesker på en gang. Håper noen av dere vil gå inn på siden og klikke på liker knappen. Dele siden med venner og kjente.
Kongsberg Bluesklubb

Promoter siden din også

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar