Sider

torsdag 2. desember 2010

Sykemelding og boller.

Var å hentet ny sykemelding fra legen i dag, så nå er det frem til 31.12.2010 med 40% jobb i alle fall. Betryggende syns jeg ,for å være ærlig. Er på bedringens vei når det gjelder sove rytmer og vondter i kroppen. Men, jeg gjør alt for mye de dagene jeg er bedre ennå. Da får jeg igjen dagen etterpå og må hvile, sove og orker ikke noen ting. Er ikke å bli klok av dette her.
Merker at det blir urolig i hode når det blir problemer på jobben også. Det er vel fordi jeg føler et stort annsvar med å få ting i gang igjen. Man skulle vel ikke brydd seg så mye kanskje, men jeg er nå en gang slik da. På godt og vondt kanskje.

Nå er det bollebaking etter julebarnetv for min del. Har så lyst på boller med marsipan i . Det er så godt!
Noen adventgodter skal man jo ha, selv om det ikke er mere en 2 dager inn i desember.
Mmh gleder meg<3

2 kommentarer:

  1. Håper dere har kost dere masse med nybakte boller. Stå på Hanne og prøv å slå av tanke-kverna, er ikke lett men kanskje du klarer å slakke litt på strikken. Lykke til!
    Klems fra Bjørg

    SvarSlett
  2. Hanne Christin Olsen8. desember 2010 kl. 06:56

    Vi koste oss masse Bjørg! Koselig med hilsen fra deg:) Klem tilbake

    SvarSlett