Sider

mandag 8. juli 2013

Hvordan få til ting man ikke tror man kan!

Det er mange med meg som tror de ikke klarer å få til noe, eller en spesiell ting. Nå har jeg ikke den vane at jeg gir opp så lett, så jeg skal nok klare det. Det beste jeg vet om, er når tanker og ideer går tomme. Så drar jeg å prater med noen. Lufter rett og slett. Når jeg da har fått noen tilbakemeldinger på godt og ondt. Da setter jeg i gang. Ikke fordi at det er så mye lettere. Men, jeg tenker annerledes enn før jeg fikk luftet "problemet". Så nå har jeg bestemt meg for å klare å forandre eller å jobbe med en spesifikk sak.
Håper at du også kommer deg videre når du sitter fast i et mønster, tankesett eller hva nå det måtte være. Ha en fin dag i sola alle!
Jeg må sette i gang nå :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar