Sider

tirsdag 30. april 2013

Litt skriveri..

Ja da har det jammen i meg gått snart 14 dager siden jeg ble sykemeldt. Tia flyr mens jeg bare surrer. Det går sikkert bra det også tenker jeg nå. Har blitt bedre siden jeg har vært hos naprapat 3 ganger og har ny time om litt. Men, det er ikke sånn at man knipser og så er alt bra neida...en dag fin en annen dag ikke fullt så bra. Finner jeg på noe å gjøre, er dagen etter ikke fult så bra. Går seg til om litt håper jeg. Det er drit kjedelig å gå hjemme om dagen i alle fall og da er en på bedringens vei, eller?


Her er bilen til Lillesmula mi, en 1980 mod Oldsmobile Cutlass Cruiser med 350 Chevy motor og kasse.
Det har blitt noen mil på henne i denne nå siden lørdagen :) Hun kjører nesten hele tiden selv og det går kjempebra! Håper på å få noen tegn fra han som ordener med bilen til Bollemor også... være litt tollmodig er vel tingen her kanskje :) Har jo denne å kose oss med foreløpig.
Ha en fin tirsdag alle sammen!
Klemmer

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar