Sider

onsdag 27. april 2011

Heklet koseklut kanin.

Da jeg fikk se hva tante ungen vår kom med når vi besøkte de i påsken. Tenkte jeg at det måtte da være noe som kunne være klut og litt kosedyr. Hun hadde et lite stykke koseklut av farmors avlagte pysj. Tror den var meget god å kose med altså. Så det er ikke det.
Kaninen har tatt form etterhvert som jeg har heklet den. Da jeg ble ferdig med hodet, måtte den få øyner, nese og munn. Fikk jo ikke kontakt med den;)
Håper hun vil trives med kosekluten og jeg gleder meg til å gi henne den!

Her har jeg fått sydd på øyne, snute og munn. Til og med fram labbene ser jeg.



















Her ligger`n å soler seg på bordet ute. Hadde ikke mere hvitt pusegarn så det ble litt lilla.


















Bak med lilla duske hale og bakbein også.




































Slik ser den ut utbrettet.

Har brukt restegarn og da er det spennende å se hvordan ting blir til slutt.
Hodet er fylt med garn for at den kan kunne vaskes.
Ikke tar det så lang tid å hekle den heller, så dette var en morsom idee syntes jeg da;)

2 kommentarer:

  1. Denne ble jo kjempeflott Hanne, mottaker må jo bare bli kjempeglad for denne. :-)
    Bjørg

    SvarSlett